مبلمان فرانسوی مدل آبشاری حصیری

مبلمان فرانسوی مدل آبشاری حصیری


مبلمان فرانسوی مدل آبشاری با پشت حصیری یک انتخاب شیک و منحصر به فرد است. این مبلمان از چوب با کیفیت بالا ساخته می‌شود و قسمت پشتی آن‌ها با طرح حصیر ساخته شده است. طراحی این مبلمان کلاسیک است و دارای پایه‌های منحنی و پشتی منحنی با لبه‌های گرد می‌باشد. دسته‌های آن نیز شبیه به دسته‌های مبل‌های کلاسیک طراحی و ساخته شده‌اند. تنها تفاوت این مبل‌ها در آن است که قسمت پشتی آن‌ها شبیه به حصیر ساخته شده است.

رنگ‌های مبل‌های فرانسوی پشت حصیری معمولاً گرم هستند، مانند رنگ چوب، قهوه‌ای تیره و روشن، بلوطی و فندوقی. همچنین رنگ‌های سفید، کرم و بژ نیز برای این نوع مبل‌ها مورد علاقه قرار می‌گیرند.

پارچه‌های روکش این مبل‌ها معمولاً از کتان، مخمل و جیر ساخته می‌شوند. انتخاب رنگ پارچه باید با رنگ چوب مبل هماهنگ باشد.

در چیدمان خانه، مبل‌های فرانسوی پشت حصیری هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن قابل استفاده هستند. در چیدمان مدرن نیز می‌توانید با انتخاب مبل‌های فرانسوی پشت حصیری، دکوراسیون جسورانه‌ای ایجاد کنید. البته در خانه‌های مدرن و مینیمال، این نوع مبل‌ها بهتر نیستند و باید تعادل مناسب رعایت شود. انتخاب چیدمانی که سبکی ما بین کلاسیک و مدرن دارد، برای میزبانی از مبل‌های فرانسوی پشت حصیری بهترین گزینه است. ایجاد یک چیدمان عالی با این مبل‌ها به خلوتی و توجه به جزئیات ظریف آن‌ها بستگی دارد.

شما میتوانید رنگ و پارچه مورد نظر خود را بر اساس سلیقه شخصی انتخاب کنید، این امر به شما این امکان را می‌دهد تا مبلمان را به طور کامل با دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کرده و زیبایی فضای خود را بهبود بخشید.


مشخصات محصول:

  • نوع چوب: راش گرجستان
  • نوع رنگ: سند بلاست 
  • رنگ مدل نمونه: گردویی
  • نشیمن: فوم سرد شرکتی
  • تکیه گاه: اسفنج سی کیلویی
  • نوع پارچه: کارما چینی
  • نوع دوخت: کاناپه ساده
  • پارچه قابل شست و شو: بله
  • تعداد کوسن: دو عدد

« راهنمای خرید »

« نحوه نگهداری »

« گارانتی و تعهدات »

« سوالات متداول »


امکان خرید حضوری و آنلاین ✅

زمان تحویل 15 الی 20 روز کاری 📅

ارسال به سراسر کشور از طریق باربری های مخصوص مبلمان 🚚 

امکان بازدید از تمام مراحل تولید (نجاری، رنگ کاری، رویه کوبی) 🪑

فروش به صورت نقد و اقساط 6 ماهه با ۳۰ درصد پیش پرداخت 💳


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

کبیر گالری 🪑

گروه تولیدی مبلمان کبیر با بیش از 45 سال سابقه درخشان در تولید و عرضه محصولات چوبی شامل: انواع مبلمان (استیل، کلاسیک، راحتی)، میز ناهارخوری، ویترین و سرویس خواب (جهیزیه کامل عروس) با قیمت رقابتی و ضمانت نامه کتبی

آخرین مطلب
پیوندها