تعمیر و بازسازی

تعمیر و بازسازی

خدمات تعمیرات و بازسازی مبلمان

در دنیای امروز، خدمات تعمیرات مبلمان از جمله نیازهای ضروری هر خانه محسوب می‌شود. این خدمات شامل انواعی از تعمیرات اساسی و به‌روزرسانی مبلمان می‌شود که می‌توان به تعویض رویه و پارچه مبل، تعویض فوم و اسفنج، تغییر رنگ چوب، تعویض متریال مصرفی و یراق‌آلات و همچنین تعمیرات مختلف اشاره کرد. در کارخانه رویال مبل، انجام تعمیرات مبلمان تحت نظر اساتید ماهر در زمینه‌های رویه‌کوبی، خیاطی، نجاری و رنگ‌کاری با بالاترین کیفیت و دقت انجام می‌شود.

فرآیند سفارش تعمیر

برای شروع فرآیند تعمیر مبل، ابتدا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال کنید. پس از دریافت اطلاعات، متخصصان ما تصاویر مبل را بررسی و تحلیل می‌کنند. سپس میزان پارچه مورد نیاز و هزینه‌های تعمیرات را به شما اطلاع خواهیم داد. در صورت تایید، فاکتوری جهت تعمیر مبلمان صادر خواهد شد و مبلمان شما توسط باربری به کارخانه منتقل می‌شود تا فرآیند تعمیرات آغاز شود.

خرید پارچه مبلی

برای تهیه پارچه مبلی یا چرم، به صفحه خرید پارچه مبلی در وبسایت ما مراجعه کنید. انواع مختلفی از پارچه‌های ترکی، چینی و ایرانی در دسترس است، همچنین امکان مشاهده حضوری پارچه در فروشگاه نیز وجود دارد. با ارائه کد رنگ مورد نظر به کارشناس فروش، می‌توانید موجودی و قیمت پارچه را استعلام کنید.

حمل و نقل مبلمان

هزینه حمل و نقل مبلمان بر عهده مشتری می‌باشد، اما در صورتی که ساکن استان تهران باشید، شرکت ما این خدمات را نیز ارائه می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید که این خدمات فقط برای سفارشات داخل استان تهران ممکن است و در صورت سکونت در سایر استان‌ها، ایاب و ذهاب مبلمان به کارخانه بر عهده‌ی مشتری خواهد بود.


چرا تعمیر و بازسازی مبل را به کبیر گالری بسپاریم؟

  • تنوع بالای پارچه
  • قیمت منصفانه
  • تعمیرکاران ماهر
  • مواد مصرفی درجه یک

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.


سوالات متداول:

مبل من ارزش تعمیر دارد؟

این موضوع به وضعیت سلامت مبل و مجموع هزینه‌های تعمیر مبل بستگی داره. پس از بررسی مبل توسط کارشناس، مجموع هزینه تعمیرات بهتون اطلاع داده میشه. بعد از اطلاع از این شرایط، انتخاب با شماست که مبلتون رو تعمیر کنید یا خیر.

تعمیرات شامل چه مواردی میباشد؟

مواردی که شامل تعمیرات مبلمان میشه: تعمیرات کلاف چوبی، رنگ کاری چوب، تعویض فوم و اسفنج، تعویض پارچه، خیاطی و رویه کوبی.

تعمیر مبل به صرفه تر است یا خرید مبل جدید؟

این مورد به میزان هزینه تعمیرات و کیفیت مبل بستگی داره. اگه مجموع هزینه تعمیرات معادل خرید یک مبل باشه، پیشنهاد ما خرید مستقیم از تولیدی است. اما اگه مبل تعمیری از متریال خوب و با کیفیت ساخته شده باشه، ارزش تعمیر داره.

از کجا میتونم پارچه مبلی انتخاب کنم؟

برای انتخاب پارچه مبلی، کافیه از منو بالای سایت وارد صفحه (خرید پارچه مبلی) بشی. کیفیت پارچه رو مبلی به عوامل مختلفی بستگی داره. مثل تراکم پارچه، فرایند تولید، گرماژ پارچه، آستر، نوع نخ یا الیاف استفاده شده. البته فناوری ساخت پارچه نیز در کیفیت اون تاثیرگذار است.

با توجه به اینکه رنگ پارچه ها در تصاویر ممکنه با رنگ واقعی پارچه کمی متفاوت باشه، پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده و انتخاب پارچه به فروشگاه ما به آدرس زیر مراجعه کنید و پارچه رو از نزدیک لمس کنید.

به غیر از مبلمان تعمیرات محصولات دیگر هم انجام میشود؟

بله. به غیر از انواع مبلمان، تعمیرات ناهارخوری، جلو مبلی و عسلی، صندلی، سرویس خواب، میز تی وی و آینه کنسول هم انجام میشه.

تعمیر مبل چقدر زمان میبره؟

بستگی به مدت زمان فرآیند تعمیرات مبل داره. در کارهای ساده، کمتر از یک هفته زمان لازم است. اما در کارهای کلاسیک و پر منبت، ممکن است تا یک ماه زمان لازم باشه.


 



کبیر گالری 🪑

گروه تولیدی مبلمان کبیر با بیش از 45 سال سابقه درخشان در تولید و عرضه محصولات چوبی شامل: انواع مبلمان (استیل، کلاسیک، راحتی)، میز ناهارخوری، ویترین و سرویس خواب (جهیزیه کامل عروس) با قیمت رقابتی و ضمانت نامه کتبی

آخرین مطلب
پیوندها